close

今日同媽咪去左歌哥唱k

好耐都未試過甘有閑情出去行下

所以我今日1次過行左差5多10個鈡喇

上下九、康王路、長壽路。。。。

周圍都行下

雖然1路行會行到只腳好5舒服

不過我覺得值得

連續甘多日5係翻學就係屋企訓覺

難得有1日5洗係屋企

肯係要補翻之前未行嘎時間喇

5係點對得住自己喔/。。。

不過我翻屋企踏地鐵嘎時候_____

因爲地鐵好多人

我旁邊企左1個有好嚴重嘎狐臭嘎人吖~~

救命吖/

甘都算喇

距仲要將只手擧高喔

更加臭。。。

我都5明點解距條囡會忍受得到距

仲要同距1齊____

arrow
arrow
    全站熱搜

    lily0716 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()